.

vill bara slita av mig kedjan och slänga den åt helvetet!!!   
vill att den ska betyda nått men de gör den inte...
det den kärlek jag känner till den är bara inbillad...
det är jag som hittat på att den betyder nått för mig för att jag önskar att de va så...
men så är det inte så varför är de så ävla svårt å ta av den??   
inse att den inte betyder nått...
måste få av den och inse värkligheten!!!   
men det går inte när jag försöker gör det så ont i mig...
det kommer tårar och modet sviker mig...
men ja måste få av den...
snart...
NU!!!  


Kommentarer
Postat av: Elena

Vilken kedja? har du tagit sönder den?

2008-11-27 @ 11:12:39
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0