sceary!!!!


världens mardröm!!!!!
jag, göran å pappa var uppe i ladan å skulle hä in lite balar.
så skulle jag å göran flytta på en som legat där ganska länge...
å då börjar de surra å de kommer tusen getingar ur höbalen!!!
överalt surrar de å ja får hyber panik!!
vi far ut ur ladan å viftar å slår åt alla håll å kanter
men bara de att dom har tagitsig in under kläderna så vi sliter av oss de mästa å skakar hysteriskt mä dom
så nu är vi stuckna lite här å där å jag vägrar att gå upp till den där ladan nån mer gång!!!


de gick föresten jätte bra på uppvisningen i dag:)
kanske inte har berättat om den kom jag på nu men men ja jag skulle ha en westernuppvisning
på ångeridklubbs 40års jubbeleum
å som sagt var det gick toppen å Ronja skötte sig kanon:)
älskar min lilla polle<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin bild på ronja :D <3

2008-09-15 @ 20:11:25
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Therese

Hon är så himla snygg ;)

2008-09-15 @ 21:00:38
URL: http://qlyftig.blogg.se/
Postat av: Bella

Satan vad hon är Fiiin!! :)

2008-09-19 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0