jag och mobiler går inte ihop!!!



denna mobil är saknad!!!

jag mitt nötskal har tappat bort mobilen!! igen!!!
förra fredagen tog den och gick sin egna väg, om det är nån som ser den traska runt på gatorna
ta tag i den å snacka lite alva med den så att den kommer tillbaka till mig!!!

som tur är har jag en sån underbar vänn (eller jag har en hel hög underbara vänner <3) men jag har i alla fall fått låna en mobil men de tog en vecka för mig att fatta att man var tvungen å fylla på den med pengar innan de gick å ringa med den:S haha hur dum får man bliXP??

i helgen ska jag rida clinic så jag kommer ha fult upp med hästen och alla andra roliga typer som kommer å rider:)
ronja börjar gå riktigt bra nu å allt har jg å tacka FIfi!! det är föresten en artickel om henne å anlägningei i stallmagasinet:)
LÄS!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bio imorrnkväll? :P Vilket nummer har du förresten på den nya mobilen? <3

2008-09-06 @ 11:06:23
URL: http://qlyftig.blogg.se/
Postat av: Anonym

;D

2008-09-06 @ 16:23:10
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Witan

Hej =) jag hoppas verkligen att allt är bra med både dig och Ronja! Jag har det bra nu i helgen iaf, syrran har kommit hem på besök. jag har verkligen saknat henne. Ha det så bra! Kram

2008-10-17 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0