jag har spelat GOLF!!!


i dag hade vi friluftsdag och jag skulle spela GOLF!!! haha vilket skämtXP!! aja nu har jag tästat å måste erkänna att de var lite kul men de hade varit roligare om jag hade fåt iväg bolen;P och de hade nog inte varit lika kul om jag inte hade haft så trevligt sälskap som ag hade=D
men men jag tog inte dö på nån i alla fall:) men de är mycke roligare med mini golf tycker jag:)
de var jag nästan riktigt duktig på när vi spelade i uppsala i sommras:)
mm uppsala<3<3<3
längtar tillbaka dit nått inni helvete!!!
jag pratade med Fifi i går och de gör lite ont i mig när jag la på luren jag trivdes så jätte bra där så de fins inte!!!
en sak är säker å de är att jag ska till baka it å de är snart!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi ägde golfen ;)

2008-09-04 @ 20:44:46
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0