???

 

dom har ju hemmtat hem Jack nu å ja har ångest!!!
mamma frågade ju om jag inte ville ha honom för vi kunnde få honom till ett bra pris å så
och hon tyckte att detta var min chans att få en quarter
men ja sa att jag inte ville ha honom för att de alldrig skille kunna bli "min"  häst av många olika annledningar
men nu när han har åkt känner jag mig korkad för om vi hade köpt den där hästen så hade jag kunna ridit till den 
(de låter jätte drygt när jag säger så men ja red han några gånger här hemma å kännde att det inte skulle va så jätte svårt att få honom till en hyfsad häst i alla fall många gånger bättre än va han var i nu läget)
och sedan sålt honom för dubbelt så mycke än va han såldes för nu
men ja ja vet inte:S
å nu äre försent å ändra sig :/
kan nån svara på om jag gjorde rätt eller fel??:S


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Hey! Har tyvärr ej träffat hästen.. Men tror säkert att du gjorde rätt då du valde att ej köpa honom. Det kommer fler hästar som du kommer att lyckas ännu bättre med!! <3

2008-10-08 @ 21:44:25
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Malin :)

det blir de nog, se positivt och var glad ;D Ne,.. kommer ej hem i helgen, har stalljour.. Men sen kmr ja hem xD

2008-10-09 @ 22:16:10
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0