:(

ja ha då var man hemma igen:'(
fattar inte hur man kan trivas så j¨ävla bra!!! de är så härliga människor som man bara inte kan gö annat än å älska<33
nu när jagvar ner så har jag inte haft ont i magen på hela tiden å i da första dan ja är hemma så får jag ont!!
man kan ju undra hur de kommer sig??
ja stressar inte här hemma å i da har ja inte ättit nått  som jag inte har ättit i veckan så de kan fan inte va maten:S
de är skita jobbigt!!
Fifi å Louis tror de är för att jag igentligen inte vill vara här utan skulle vilja gå i skola där nere å de är ju sant men ja tycker de är lite läskigt om de är därför jagfår ont å inte kan sova riktigt där är en sak till hos Fifi sov ja hela nätterna å va pigg å ut vilad på morronen:/
är inte konstigt??!!! kan ingen tala om för mig va de är å va ja ska gö!!!
aja de är bara en månad kvar tills jag ska ner nästa gång JIPPIIIII!!!!!!

har nån någon bra jul låt?? nått lite annulunda fint eller nått sånt:S
snälla säg till i sånna fall!!!!!

nu ska ja gå å försöka sova puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0